Opinem

CERVESES CULERS

març 3, 2022 | Opinem | 5 comments

Aquests dies l’empresa cervesera Damm està presentant a través dels mitjans de comunicació, la nova campanya del seu producte Estrella Dorada. Es tracta d’un anunci plenament identificat amb l’afició i els possibles futurs èxits del F.C. Barcelona.

Primer va ser la cervesera barcelonina Moritz la que va empaperar Barcelona amb uns cartells publicitaris en què celebrava un triomf de l’equip culer i brindava per nous i futurs triomfs.

Als qui ens identifiquem amb l’Espanyol de Barcelona, se’ns estrenyen les possibilitats a l’hora de consumir alguna cervesa catalana que consideri com cal el nostre club.

No podem entendre com aquestes marques comercials aposten descaradament per un segment, potser majoritari, de consumidors, alhora que renuncien a un altre segment per molt minoritari que sigui, amb la conseqüent minva en l’entrada d’ingressos per vendes,  i encara entenem menys que els caps de màrqueting d’aquestes empreses segueixin en els seus llocs.

5 Comments

  1. Yolanda

    Si molt desafortunat i a més a més amb molt poca gràcia

    Reply
  2. Lluis

    Cadascù aposta pel que creu més convenient. Amb aixó no ens hi podem posar. I per cert, la cervesera barcelonina Moritz de barcelonina no en te res, te la seu social i la producció a Zaragoza.

    Reply
  3. Jordi Príncep

    Efectivament Lluís. Damm és una empresa privada que pot fer el que vulgui amb els seus calers, i per tant els potencials usuaris pericos, podem sentir-nos menyspreats i buscar alternatives a l’hora de consumir una cervesa.

    Reply
  4. Ferran

    Si, tot mol be i ens queixemltalana?. Els suissos s han manifestat contra la guerra i contra Puti. Que fem nosaltres?. Amemagar.nos sota la bandera del no molestar aels que tothom saber?. Aixi anem.

    Reply
  5. Toni BC

    Normalment, és la cervesa que consumeixo, històricament DAMM sempre a estat al costat de l’Espanyol i aquest any no és una excepció.
    Que facin una campanya del seu producte enfocant-lo amb els seguidors de club suís… , que voleu que us digui, que facin el que vulguin, a mi m’interessa que també estiguin amb nosaltres, i crec que ho estan.
    El fet que no enfoquin campanyes com aquesta en vers a nosaltres, només es culpa nostra, que no sortim de la mediocritat esportiva i social, que de fora veuen a quatre fatxes amb la “rojigualda” animant l’Espanyol i esportivament no tenim nassos d’arribar a un nivell similar, per exemple, com al Vila-real o Sevilla, això tenint un potencial similar com a club, estadi, socis potencials, algú d’aquest fòrum pensa, que si haguéssim guanyat la meitat de UEFA’s del Sevilla o cada 2×3 juguéssim partits de Champions aquesta marca no ens hauria visualitzat mai?
    Us imagineu aquest dimecres vinent una tornada Juventus-Espanyol?
    Ens hem de mirar el melic més sovint, aquestes preguntes i respostes ens les hem de fer nosaltres mateixos.

    Salut.

    Reply

Leave a Reply to Lluis Cancel·la les respostes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Obrir xat
Escriu-nos
Hola! Vols contactar amb el Col·lectiu? Escriu-nos i et respondrem aviat.